כיצד המדיה החברתית מקדמת את הפרגמטיקה של לומדי שפה שניה

אולם לילך

בחלק הראשון של ההרצאה נדון בשאלות מהי פרגמטיקה של שפה ומהי חשיבותה של יכולת פרגמטית.

בחלק השני נבדוק כיצד המדיה החברתית בכלל והרשתות החברתיות בפרט יכולות לקדם יכולת פרגמטית אצל לומדי שפה שנייה/זרה.

מרצה: יעל גל-בן יצחק

מרצה לעברית באוניברסיטת ויסקונסין-מילווקי ובבי"ס תיכון ציבורי

יעל נולדה בישראל  וכיום מתגוררת במילווקי, וויסקונסין. היא עוסקת בהוראת עברית כשפה זרה מזה 18 שנה. יעל מלמדת באוניברסיטה של וויסקונסין-מילווקי ובבית הספר התיכון הציבורי  "ניקוליי".

יעל היא בעלת תואר ראשון בחינוך ובשפה וספרות אנגלית מאוניברסיטת חיפה ובעלת תואר שני בהוראת עברית כשפה שנייה מאוניברסיטת מידלברי (ורמונט); בעלת תעודות הוראה מטעם אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת וויסקונסין-מילווקי ובעלת תעודה למורים בכירים מהיברו קולג' במסצ'וסטס.

יעל משלבת בהוראת השפה העברית כלים טכנולוגיים שונים של המאה ה-21 שמסייעים ללמידה ומעודדים מעורבות ויצירתיות של הלומדים. באוקטובר 2017 יעל זכתה בפרס הצטיינות על שילוב טכנולוגיה בהוראה מטעם האוניברסיטה של וויסקונסין- מילווקי, וב-2009  זכתה בפרס הצטיינות ארצי בהוראת עברית ויהדות מטעם קרן גרינספון -סטיינהרדט.